|
Post by billibutt on Apr 11, 2008 22:53:24 GMT 1
Jag vet att många blir skit sura men lika många älskar denna Grabb (Gubbe) för han är äldre än mig !!Vem är han denna kritiker ???Läser man hans inlägg på dom flästa forum så ser man att han är en intligent ,begåvad,KHK(KIK) Supporter som har varit med länge !!!!!Han står för sina ord !Han vet vad han snackar om han har varit med sen Blöjan uppfanns !!!!Hanns innlägg kan iblan kännas stötande men va fabrien det kan allas göra !!!Jag har varit med sen 80 talet och redan då var callahan med !!!En Trogen Supporter som alltid kan älska och såga !!!och jag kan bara säga en trogen supporter det är Callahan han skiter i om det ståt KIK eller KHK på tröjan !!!Han vågar han vet att Karlskona har ETT hockylag och dom heter ...Jag har personligen bara pratat med han tre gånger och lika mycket som jag har hatat han ÄLSKAR jag han nu!!!!!!!Jag vet inte varför han inte är lika trevlig på KHK forumet som han är på alla andra forum som han skriver på men det kommer väll!!!! Hylla Callahan han är ett troget fan som värkligen kan kalla sig KHKsupporter. ;D
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 12, 2008 0:33:19 GMT 1
;D Underbart...haha...får tacka!!! Riktigt kul läsning... ;D
|
|
|
Post by HF on Apr 12, 2008 6:31:43 GMT 1
Skiter i om det står KIK eller KHK på tröjan....humor. Men C är en profil helt klart.
|
|
|
Post by Compa on Apr 12, 2008 11:04:09 GMT 1
Jag vet att många blir skit sura men lika många älskar denna Grabb (Gubbe) för han är äldre än mig !!Vem är han denna kritiker ???Läser man hans inlägg på dom flästa forum så ser man att han är en intligent ,begåvad,KHK(KIK) Supporter som har varit med länge !!!!!Han står för sina ord !Han vet vad han snackar om han har varit med sen Blöjan uppfanns !!!!Hanns innlägg kan iblan kännas stötande men va fabrien det kan allas göra !!!Jag har varit med sen 80 talet och redan då var callahan med !!!En Trogen Supporter som alltid kan älska och såga !!!och jag kan bara säga en trogen supporter det är Callahan han skiter i om det ståt KIK eller KHK på tröjan !!!Han vågar han vet att Karlskona har ETT hockylag och dom heter ...Jag har personligen bara pratat med han tre gånger och lika mycket som jag har hatat han ÄLSKAR jag han nu!!!!!!!Jag vet inte varför han inte är lika trevlig på KHK forumet som han är på alla andra forum som han skriver på men det kommer väll!!!! Hylla Callahan han är ett troget fan som värkligen kan kalla sig KHKsupporter. ;D Vilken kärleksförklaring !!!! ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Teddybear on Apr 12, 2008 11:12:13 GMT 1
Skiter i om det står KIK eller KHK på tröjan....humor. Men C är en profil helt klart. Profil och orginal på en och samma gång! ;D
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 12, 2008 11:45:31 GMT 1
Skiter i om det står KIK eller KHK på tröjan....humor. Men C är en profil helt klart. Just detta faktum...är kanske inte helt korrekt... KIK..för alltid i mitt hjärta...tänk vad lyckliga de kan vara i Norrköping....att fått tillbaka sitt riktiga namn...
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Apr 12, 2008 12:31:11 GMT 1
Skiter i om det står KIK eller KHK på tröjan....humor. Men C är en profil helt klart. Just detta faktum...är kanske inte helt korrekt... KIK..för alltid i mitt hjärta...tänk vad lyckliga de kan vara i Norrköping....att fått tillbaka sitt riktiga namn... Som sagt.. det stämmer inte... De hette IK Vita Hästen innan, HC Vita Hästen nu.... Vi hette IK, nu HK... Angående färgerna, så spelade gamla KIK i vitt och grönt fram tills det att vägvältstillverkande företag kom in i bilden på halva 70-talet.... och vi vet ju vad Callahan tycker om att ändra färger efter sponsrande företag.... Men visst är allas vår C en profil!
|
|
|
Post by kraftwerk on Apr 12, 2008 12:36:15 GMT 1
Hyllar han gärna. En trogen supporter
|
|
|
Post by Ragulin on Apr 12, 2008 12:39:40 GMT 1
Ställer in mig och hyllar Callahan! Gillar hans analyser och i mångt och mycket har vi lika uppfattning, vilket vi dryftat under en och annan match där vi stött ihop. Bästa minnet är Taif borta under försäsongen där vi satt på samma bänk.
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Apr 12, 2008 12:50:49 GMT 1
Även om man inte alltid håller med honom är han en kul filur, och sen är han ju så pass gammal att hans skolfoto är en grottmålning. Så det är förståligt att han blandar ihop gammalt och nytt
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 12, 2008 13:33:23 GMT 1
Just detta faktum...är kanske inte helt korrekt... KIK..för alltid i mitt hjärta...tänk vad lyckliga de kan vara i Norrköping....att fått tillbaka sitt riktiga namn... Som sagt.. det stämmer inte... De hette IK Vita Hästen innan, HC Vita Hästen nu.... Vi hette IK, nu HK... Angående färgerna, så spelade gamla KIK i vitt och grönt fram tills det att vägvältstillverkande företag kom in i bilden på halva 70-talet.... och vi vet ju vad Callahan tycker om att ändra färger efter sponsrande företag.... Men visst är allas vår C en profil! För det första...det gröna är knappast någon som ens känner till...och jag har aldrig upplevt det...lite svårt att ta till sig då... Det är väl under den orange tiden vi satte spår... Såg Västerås...de vill inte heller förändras...även färgen har de kvar.... Poängen med Vita Hästen..är att de strävar eftr att behålla sin profil! Vi kunde t ex hetat HK...och varit orange då...
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Apr 12, 2008 13:35:49 GMT 1
Japp, visst kunde vi. Men KIK var röd-vita mot slutet... Minns du det... gamle man? Men du är för härlig i din svarta Meeker tröja med ett minimum av orangea inlägg...
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 12, 2008 13:39:24 GMT 1
Ställer in mig och hyllar Callahan! Gillar hans analyser och i mångt och mycket har vi lika uppfattning, vilket vi dryftat under en och annan match där vi stött ihop. Bästa minnet är Taif borta under försäsongen där vi satt på samma bänk. Hm...jösses...ja där fick man såginfluenser!!! Strålande första period...
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 12, 2008 13:40:25 GMT 1
Även om man inte alltid håller med honom är han en kul filur, och sen är han ju så pass gammal att hans skolfoto är en grottmålning. Så det är förståligt att han blandar ihop gammalt och nytt Tänk på att det finns ÄNNU äldre folk i tråden...sedan tiden före grottmålningarna...
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Apr 12, 2008 13:41:42 GMT 1
Även om man inte alltid håller med honom är han en kul filur, och sen är han ju så pass gammal att hans skolfoto är en grottmålning. Så det är förståligt att han blandar ihop gammalt och nytt Tänk på att det finns ÄNNU äldre folk i tråden...sedan tiden före grottmålningarna... Japp, som minns de grön-vita hjältarna
|
|