|
Post by qALLAHAN on Oct 16, 2008 10:13:19 GMT 1
Tja...din "kompis" säger ju att jag/vi inte begriper någon hockey...så det passar ju...och jag trodde jag ansågs låg allmänt...
|
|
|
Post by HF on Oct 16, 2008 11:42:08 GMT 1
Jag ansluter mig till hyllningen av Callahan för att han i med och motgång står för vad han tycker och tänker, det förtjänar respekt. Sen måste jag bara skicka med ett ordspråk om ett av Callahans favoritord SAMLA. Pengar är som gödsel, till ingen nytta om de inte spridsFrancis Bacon engelsk filosof, advokat, vetenskapsman och statsman, Callahans favorit ord är ju samla och skandal...inte en tillfällighet att de innehåller 4 gemensamma bokstäver plus 1 som är väldigt lik den andra...och en som inte är lik någon, tillfällighet, skulle inte tro det
|
|
|
Post by Sudden on Oct 18, 2008 20:42:02 GMT 1
Jag ställer mig i skaran som hyllar Callahan! Alltid trevligt att lyssna på analyserna i periodpauserna, även om de inte alltid är så positiva. Kom igen Mr C och byt tillbaka till Callahan... Gillar inte nicket Byfånen II.
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Oct 18, 2008 21:09:56 GMT 1
Vem som helst kan kalla sig för byfåne men det finns bara en Callahan, byt tillbaka nu!
|
|
|
Post by Sudden on Oct 19, 2008 0:19:16 GMT 1
Tack mr C att du tog ditt förnuft till fånga. Nu är allt som vanligt!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 19, 2008 1:17:47 GMT 1
Haha....tja...med en sån fanskara, kan jag ju bara lyda...
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Oct 19, 2008 7:51:30 GMT 1
Haha....tja...med en sån fanskara, kan jag ju bara lyda... Neeeej.. Han gjorde det igen! Gemen följd av versaler, menar jag....
|
|
|
Post by charlie on Oct 19, 2008 10:35:16 GMT 1
Haha....tja...med en sån fanskara, kan jag ju bara lyda... Neeeej.. Han gjorde det igen! Gemen följd av versaler, menar jag.... Jo, men han är ju en gemen typ... ;D När du Mr C har en sådan månghövdad publik och helt egna fans så vill vi nu se lite nyförvärv - av åsikter. Vi vill inte att du sitter passiv med förtroendekapitalet och bara kör runt med gamla, givna kort som fungerade förra säsongen. Nä nu vill vi att du satsar, kämpar och inte bara snurrar i hörnorna utan nya idéer...
|
|
|
Post by aslog on Oct 19, 2008 19:44:26 GMT 1
Neeeej.. Han gjorde det igen! Gemen följd av versaler, menar jag.... Jo, men han är ju en gemen typ... ;D När du Mr C har en sådan månghövdad publik och helt egna fans så vill vi nu se lite nyförvärv - av åsikter. Vi vill inte att du sitter passiv med förtroendekapitalet och bara kör runt med gamla, givna kort som fungerade förra säsongen. Nä nu vill vi att du satsar, kämpar och inte bara snurrar i hörnorna utan nya idéer... Vi vill ha en artist!
|
|
|
Post by chilipulver on Nov 11, 2008 0:09:28 GMT 1
Snart är det nog dags att MEDGÅNGSSUPPORTERN / BYFÅNEN / DOWDEN får en egen hyllningstråd också! Han briljerar ju med sina sköna inlägg! Ironi och rakt på sak!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 11, 2008 9:37:00 GMT 1
Tycker han känns som en kopia av mig själv... Minns inte ens en detalj, där vi tänkt olika... ;D
|
|
Burt
Ungdomslirare
|
Post by Burt on Nov 11, 2008 10:45:28 GMT 1
Slut upp och bli medlem i 1:a cALLAHANordern, jag är förste man ut.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 11, 2008 10:50:30 GMT 1
Haha...du är ju goooo
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 11, 2008 10:53:40 GMT 1
Har funderat på en Martjkov-orden... Hur går det JJB...du skulle ju starta en!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Nov 11, 2008 12:30:40 GMT 1
Tycker han känns som en kopia av mig själv... Minns inte ens en detalj, där vi tänkt olika... ;D Nej.. vi är nog väldigt lika.. det enda jag minns vi har varit oense om är om pommes-frågan ^^
|
|