|
Post by qALLAHAN on Apr 15, 2008 0:54:41 GMT 1
Inte så förtjust i apelsinläsk...men zingo är ok... ;D Jag tror minsann att Mr Callahan har gått och blivit lite småkär. Nu är det nog en helt annan Magnum som tas fram ur hölstret för att skjuta skarpt så fort tillfälle ges....... ;D ;D Korkskalle!!
|
|
|
Post by oneandonly on Apr 15, 2008 9:27:27 GMT 1
Jag tror minsann att Mr Callahan har gått och blivit lite småkär. Nu är det nog en helt annan Magnum som tas fram ur hölstret för att skjuta skarpt så fort tillfälle ges....... ;D ;D Korkskalle!! Om Ni skulle komma till "skott"......... Måste väl RESULTATET bli det här: + = MAGNUMBUTELJ !......... ;D
|
|
|
Post by dockan on Apr 15, 2008 9:46:39 GMT 1
En Hybrid?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 15, 2008 10:02:19 GMT 1
;D Korkskalle!! Om Ni skulle komma till "skott"......... Måste väl RESULTATET bli det här: + = MAGNUMBUTELJ !......... ;D Fan...detta är ju HUMOR!! ;D
|
|
zingo
Ungdomslirare
|
Post by zingo on Apr 15, 2008 14:14:32 GMT 1
Kärlek på hör nivå ser jag:D
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 15, 2008 16:25:37 GMT 1
ÄR det? ;D Tveksamt om ens kärlek över gränserna kan skapa fred hos vissa...
|
|
|
Post by oneandonly on Oct 13, 2008 19:44:05 GMT 1
Jag ger Mr Callahan titlen VECKANS HJÄLTE.
Jag saxar från Mörrums forum varför han föräras denna utmärkelse.
"Fy fan va tragiskt att läsa all skit här! Är skadeglädjen det som håller er vid liv, eftesom ni ska spela i 2:an? Det är ju fan sjukt att läsa flera sidor med rent skitsnack och inte en nyanserad analys...mest barnsligheter... Jag vet att många hånat er också...och just att bete sig likadant tillbaka...finns det något töntigare?
Valet blir ju i alla fall lätt....vem man ska hålla på när ni möter KRIF..."
"Hmmm...förresten...kan ju snacka lite hockey också...istället för bara håna... Vi har ju haft en kapten som bara suttit på bänken nästan hela tiden, vilket många tyckt varit konstigt... Blev lite förvånad att Ottinger blev ny kapten, eftersom han ju är precis ny i klubben... Trots motigheter har han dock bara blivit bättre och bättre...och har börjat hitta målet... Just nu beter han sig absolut inte som någon medgångslirare, som han anses vara.."
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 14, 2008 9:45:59 GMT 1
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 14, 2008 10:34:25 GMT 1
okritisk som jag är ansluter jag mig till hyllningarna
|
|
|
Post by Ragulin on Oct 15, 2008 8:45:35 GMT 1
Har inte hyllat ännu men gör det nu, en riktig hyllning är på plats till Callahan. Vi har en hel del lika syn Callahan:)
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 15, 2008 11:10:57 GMT 1
Ingen nyhet....
|
|
|
Post by chriande on Oct 15, 2008 15:34:13 GMT 1
Jag ansluter mig till hyllningen av Callahan för att han i med och motgång står för vad han tycker och tänker, det förtjänar respekt.
Sen måste jag bara skicka med ett ordspråk om ett av Callahans favoritord SAMLA.
Pengar är som gödsel, till ingen nytta om de inte sprids Francis Bacon engelsk filosof, advokat, vetenskapsman och statsman,
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 15, 2008 15:40:01 GMT 1
Hehe...den där Bacon har jag nog läst förr... Kan här tillägga...man sprider gödseln en gång om året, sedan samlar man nytt till nästa...
|
|
|
Post by icingTAIF on Oct 15, 2008 20:51:16 GMT 1
jag tycker callahan är/var en skön figur. mycket skärpa bakom allt det bitska.
puss puss
|
|
|
Post by charlie on Oct 15, 2008 22:41:15 GMT 1
Snälla C - byt tillbaks ditt nick. Jag kan inte replikera på det andra - det känns för lågt!
|
|