|
Post by aslog on Nov 12, 2008 15:21:16 GMT 1
Jag stod bakom cALLAHAN och JJB på förra matchen mot Kristianstad och de firade faktiskt lite lite lite när tredje perioden var slut och vi hade fått en poäng. C klappade tillochmed i takt med klacken en gång.
Det är inte lätt att vara kändis alltså...
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 12, 2008 15:22:08 GMT 1
Trams...nu ska man visst vara iaktagen på läktaren också....snacka om förföljelse.. Det är inte bara du... Jag polerar ju flinten när KHK gör mål... ;D Haha....tacka himmelen att de inte vet varför... ;D
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 12, 2008 15:22:51 GMT 1
Jag stod bakom cALLAHAN och JJB på förra matchen mot Kristianstad och de firade faktiskt lite lite lite när tredje perioden var slut och vi hade fått en poäng. C klappade tillochmed i takt med klacken en gång. Det är inte lätt att vara kändis alltså... Man kan ju inte säga att jag direkt FÖRSÖKER gömma mig...
|
|
|
Post by sheriff on Nov 12, 2008 16:08:56 GMT 1
Jag var bara spoling då...så minnet är mycket vagt vad gäller dessa... Och hur som helst är du då ÄNNU längre tillbaka... Är det inte snart dags för något man höjer på ögonbrynen över...? Jo att du applåderar ;D ;D ;D Typiskt. Nu känner man sig som nån i politbyrån och jag måste bara klappa så alla på Röda torget blir glada Tur jag e, för liiiiten!!!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 12, 2008 16:27:27 GMT 1
blir som kommunistregistreringen...
|
|
|
Post by HF on Nov 13, 2008 11:05:27 GMT 1
Callahan, detta skriver jag inte för att på något sätt retas. Jag vad du sagt innan att när laget spelare dåligt kritiserar man och när de spelar bra skriver man inget, så jag förstår att du är nöjd idag.
|
|
|
Post by benderman on Nov 13, 2008 20:19:57 GMT 1
Det är alltid lättare att kritisera än vad set är att prisa...det är bara så. Man kritiserar om man är missnöjd, om man har förväntat sig något bättre....vilket jag gjorde innan säsongen började. Inte att man vill att laget ska förlora varje gång man offrar sin dyrbara tid på hockey.
Det är alltid roligare att läsa cALLAHAN än alla andra klapp och ryggdunkare.
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 13, 2008 21:29:46 GMT 1
Det är alltid lättare att kritisera än vad set är att prisa...det är bara så. Man kritiserar om man är missnöjd, om man har förväntat sig något bättre....vilket jag gjorde innan säsongen började. Inte att man vill att laget ska förlora varje gång man offrar sin dyrbara tid på hockey. Det är alltid roligare att läsa cALLAHAN än alla andra klapp och ryggdunkare. Men om de prestarar bättre än vad man förväntat sig som igår tex ?
|
|
|
Post by benderman on Nov 13, 2008 21:54:04 GMT 1
Då är man glad, man myser, man tar sig kanske en kall öl och fortsätter mitt sitt vanliga liv. Allt är frid och fröjd.
|
|
|
Post by Les Paul on Nov 13, 2008 22:29:12 GMT 1
Trams...nu ska man visst vara iaktagen på läktaren också....snacka om förföljelse.. Det är inte bara du... Jag polerar ju flinten när KHK gör mål... ;D Du är svårare att se nu när du blivit ännu mindre. Lycka till på leklandet.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 14, 2008 0:15:02 GMT 1
Då är man glad, man myser, man tar sig kanske en kall öl och fortsätter mitt sitt vanliga liv. Allt är frid och fröjd. Väl uttryckt...man bara myser...det är som det SKA vara... Dra en parallell till nyhetsflödet..hur många nyheter är possitiva... Man talar om terror och krig...ställen som behöver förändring...men vem snackar om det som är frid o fröjd?
|
|
|
Post by HF on Nov 14, 2008 8:43:54 GMT 1
Då är man glad, man myser, man tar sig kanske en kall öl och fortsätter mitt sitt vanliga liv. Allt är frid och fröjd. Väl uttryckt...man bara myser...det är som det SKA vara... Dra en parallell till nyhetsflödet..hur många nyheter är possitiva... Man talar om terror och krig...ställen som behöver förändring...men vem snackar om det som är frid o fröjd? Ernst?
|
|
|
Post by dragkrok on Nov 14, 2008 9:24:39 GMT 1
Väl uttryckt...man bara myser...det är som det SKA vara... Dra en parallell till nyhetsflödet..hur många nyheter är possitiva... Man talar om terror och krig...ställen som behöver förändring...men vem snackar om det som är frid o fröjd? Ernst? ;D
|
|