|
Post by Mäki on Apr 12, 2008 14:23:14 GMT 1
Varför det? Han klagar ju för fan bara hela tiden!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 12, 2008 14:40:47 GMT 1
Tänk på att det finns ÄNNU äldre folk i tråden...sedan tiden före grottmålningarna... Japp, som minns de grön-vita hjältarna Jo...du såg väl alla matcherna då? Särskilt derbyna mot Kallinge SK...
|
|
|
Post by Les Paul on Apr 12, 2008 16:50:02 GMT 1
Klart att man ska hylla Callahan, ingen låtsas-sågare där inte.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 12, 2008 17:59:23 GMT 1
Varför det? Han klagar ju för fan bara hela tiden! Läs rubriken... Förresten...vad grundar du texten "Vi är bästa laget i länet!" på..?
|
|
|
Post by Mäki on Apr 12, 2008 19:09:39 GMT 1
Vad är det med rubriken då? Ge mig en anledning till varför vi ska hylla dig? Det jag grundar texten "Vi är bästa laget i länet" på är dels min åsikt och dels att vi slagit Laxarna 4ggr av 4ggr, OIK har förlorat 3/4 matcher mot Mörrum denna säsong. Räcker det?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 12, 2008 19:18:34 GMT 1
JAG har inte gjort tråden...fråga vederbörande...
Haha...ja vi har slagit laxarna när de varit så dåliga att de fått stryk av Göteborg...plus träningsmatcher... Tycker såna uttalande är otroligt korkade...när vi inte ens mött OIK... Det typen av kax som gör oss till åtlöje i hela länet...ödmjukheten sprudlar som vanligt i Karlskrona!!! ;D
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 12, 2008 19:20:10 GMT 1
Nåväl...hade kul åt denna tråd innan någon gick vilse...
|
|
|
Post by Mäki on Apr 12, 2008 19:22:34 GMT 1
Vad spelar det för roll om dem torskar mot GIK eller inte? Vinnst som vinnst. Träningsmatcher ska väll försökas vinnas dem också! OIK mötte vi i en träningsmatch som vi dock förlorade. Men vilka har den bästa organisationen, publiken m.m.? Om mina uttalanden är korkade, vad är då inte dina? Förresten, fick inget svar på "läs rubriken" som du skrev, kan jag kanske få ett nu vad du menar med det?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 12, 2008 20:01:37 GMT 1
Mycket enkelt! Vad betyder "Hylla CALLAHAN!!!!!!" Det står inte "Diskutera CALLAHAN!!!!!!"....mkt enkel svenska.... Orkar inte ens kommentera uttalandet om bäst mer....nästan löjligare än Lord Mörrums "Pissa på KHK"...men som Zingo sa till mig..."bry dig inte om dom, de är inte så gamla..." Vet inte om det gäller dig också...
|
|
|
Post by Mäki on Apr 12, 2008 20:12:50 GMT 1
Jo jag kan väll också läsa, men det jag skrev först var "Varför det?" följt av min åsikt, också mycket enkel svenska. Jasså det är de? Åsikter är ju trots allt åsikter, inget du, jag eller någon annan kan göra något åt. Jag är inte speciellt gammal fyller 19, men förstår inte vad ålder har med detta att göra? Kan du inte ta mina åsikter så är det inte mitt problem.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 12, 2008 20:56:15 GMT 1
OK...det är inget problem! Härmed gräver jag ner stridsyxan...det var ja absolut inte tjafs denna tråd skulle gå ut på...antar jag... Däremot lite munhugg är jag inte rädd för... Hyllningarna kan fortsätta!! ;D
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Apr 12, 2008 20:57:59 GMT 1
Ähh, cal är inte hellr så gammal... Han minns ju inte ens de grön-vita... ;D
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 12, 2008 21:22:00 GMT 1
Så...hur var matcherna mot Kallinge Sportklubb nu då
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Apr 12, 2008 21:35:25 GMT 1
Så...hur var matcherna mot Kallinge Sportklubb nu då Fina grejor.... Minns inte... var rätt liten då....
|
|
|
Post by den_galna_ryssen on Apr 12, 2008 21:47:36 GMT 1
Varför det? Han klagar ju för fan bara hela tiden! håller med han och zingo e dom värsta jag vet!
|
|