|
Post by qALLAHAN on Apr 12, 2008 22:02:45 GMT 1
Varför det? Han klagar ju för fan bara hela tiden! håller med han och zingo e dom värsta jag vet! Antagligen för att vi inte gillar hat...och barnsligt beteende...??! Skulle vara kul att veta vad det är för fel på HENNE nu också?
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Apr 12, 2008 23:50:57 GMT 1
Jag får väl då vrida till det läskedrycken sa och säga. Mäki bry dig inte om vad dom säger dom är så gammla. har man ett grått hippiehår så har man kanske inte alla hästarna i stallet
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 13, 2008 0:22:21 GMT 1
Hmm..med tanke på hur ditt skägg ser ut...så borde du ju vara tyst... ;D
Och....Zingo...är strax över 20 tror jag...men av kvinnlig tradition, så gillar hon inte att fightas och vara stöddig...
|
|
|
Post by oneandonly on Apr 13, 2008 12:26:23 GMT 1
Nu får Ni sluta bråka !
Vi är KHK fans allihopa.
En annan minns när "lilla parvlen" Callahan åkte på bortamatcherna med sim mamma.
Då var han betydligt blygare än nu...........
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 13, 2008 13:01:45 GMT 1
OAO...haha...tur du inte såg påhoppet inatt...det var mkt värre än de andra... Men någon har tagit bort det...och det är väl det moderatorer är till för... Åkte med mamma...och styvfarsan ja...ett jävla tjat innan man hade körkort... =) Dock åkte HON med MIG till Alvesta, den avgörande kvalmatchen till ettan...
|
|
|
Post by Sardaukar on Apr 13, 2008 16:11:41 GMT 1
Callahan är nog den största ikonen på detta forum. Kommer ihåg att jag följde debatterna här när forumet startades och det då bara var ett fåtal (C, JJB, Gaylord, Jens, newman, Kniven, Ironpants) registrerade. Vem tror ni utmärkte sig mest? Jo, det var den mysko mannen med Clintan som avatar. Det var nog han som gjorde att jag inte vågade registrera mig förrän säsongen 03/04 var över och allt hade lugnat ner sig en smula
|
|
zingo
Ungdomslirare
|
Post by zingo on Apr 14, 2008 18:43:39 GMT 1
Varför det? Han klagar ju för fan bara hela tiden! håller med han och zingo e dom värsta jag vet! Starka ord från en svag människa;) Men skulle vara kul att få veta grunderna på dina påståenden. Vad jag vet klagar jag då nästintill ALDRIG här inne. Snarare tvärtom.. Hyllar ett lag jag inte ens håller på. Men som sagt, ser framemot grunderna för ditt påstående. Med vänlig hälsning ZINGO
|
|
|
Post by anticonnie on Apr 14, 2008 18:45:29 GMT 1
håller med han och zingo e dom värsta jag vet! Starka ord från en svag människa;) Men skulle vara kul att få veta grunderna på dina påståenden. Vad jag vet klagar jag då nästintill ALDRIG här inne. Snarare tvärtom.. Hyllar ett lag jag inte ens håller på. Men som sagt, ser framemot grunderna för ditt påstående. Med vänlig hälsning ZINGO ja fy fanken va vi tycker illa om Zingo!!! Tar hellre en loranga ;D
|
|
zingo
Ungdomslirare
|
Post by zingo on Apr 14, 2008 18:48:20 GMT 1
Starka ord från en svag människa;) Men skulle vara kul att få veta grunderna på dina påståenden. Vad jag vet klagar jag då nästintill ALDRIG här inne. Snarare tvärtom.. Hyllar ett lag jag inte ens håller på. Men som sagt, ser framemot grunderna för ditt påstående. Med vänlig hälsning ZINGO ja fy fanken va vi tycker illa om Zingo!!! Tar hellre en loranga ;D Hahaha man kan ju inte förvänta sig mer av dig;)... Jag vet att du tycker om mig ändå!!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 14, 2008 20:04:37 GMT 1
Callahan är nog den största ikonen på detta forum. Kommer ihåg att jag följde debatterna här när forumet startades och det då bara var ett fåtal (C, JJB, Gaylord, Jens, newman, Kniven, Ironpants) registrerade. Vem tror ni utmärkte sig mest? Jo, det var den mysko mannen med Clintan som avatar. Det var nog han som gjorde att jag inte vågade registrera mig förrän säsongen 03/04 var över och allt hade lugnat ner sig en smula Haha...jag är nog den mest harmlösa varelsen i världen... ;D
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 14, 2008 20:07:48 GMT 1
håller med han och zingo e dom värsta jag vet! Starka ord från en svag människa;) Men skulle vara kul att få veta grunderna på dina påståenden. Vad jag vet klagar jag då nästintill ALDRIG här inne. Snarare tvärtom.. Hyllar ett lag jag inte ens håller på. Men som sagt, ser framemot grunderna för ditt påstående. Med vänlig hälsning ZINGO Bara hatande människor....och bara det faktum att du kan uppskatta ett motståndarlag finns inte i deras värld.. Nog tillräcklig ursäkt att du inte håller på KHK....då ska man ju HATAS!!! ;D
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 14, 2008 20:09:20 GMT 1
ja fy fanken va vi tycker illa om Zingo!!! Tar hellre en loranga ;D Hahaha man kan ju inte förvänta sig mer av dig;)... Jag vet att du tycker om mig ändå!! Inte så förtjust i apelsinläsk...men zingo är ok... ;D
|
|
|
Post by oneandonly on Apr 14, 2008 20:44:19 GMT 1
Hahaha man kan ju inte förvänta sig mer av dig;)... Jag vet att du tycker om mig ändå!! Inte så förtjust i apelsinläsk...men zingo är ok... ;D Jag tror minsann att Mr Callahan har gått och blivit lite småkär. Nu är det nog en helt annan Magnum som tas fram ur hölstret för att skjuta skarpt så fort tillfälle ges....... ;D
|
|
zingo
Ungdomslirare
|
Post by zingo on Apr 14, 2008 21:33:15 GMT 1
Inte så förtjust i apelsinläsk...men zingo är ok... ;D Jag tror minsann att Mr Callahan har gått och blivit lite småkär. Nu är det nog en helt annan Magnum som tas fram ur hölstret för att skjuta skarpt så fort tillfälle ges....... ;D hahahaha
|
|
|
Post by chilipulver on Apr 14, 2008 21:35:24 GMT 1
Callahan är nog den största ikonen på detta forum. Kommer ihåg att jag följde debatterna här när forumet startades och det då bara var ett fåtal (C, JJB, Gaylord, Jens, newman, Kniven, Ironpants) registrerade. Vem tror ni utmärkte sig mest? Jo, det var den mysko mannen med Clintan som avatar. Det var nog han som gjorde att jag inte vågade registrera mig förrän säsongen 03/04 var över och allt hade lugnat ner sig en smula Hahahaha, fy fan va bra!!! ;D ;D ;D
|
|