Zoder
Ungdomslirare
|
Post by Zoder on Nov 17, 2006 11:32:14 GMT 1
|
|
|
Post by pirre on Nov 17, 2006 13:27:35 GMT 1
|
|
|
Post by calvinsmalvin on Nov 18, 2006 1:13:52 GMT 1
Seriös fråga: Hur gammal är du calvinsmalvin?? På vilket sätt är det relevant? En seriös fråga: Har du någonsin varit på någon större match än div.2-hockey med KHK?
|
|
|
Post by calvinsmalvin on Nov 18, 2006 1:15:32 GMT 1
Kom tillbaka när du mognat lite. Over and Out Kan du utveckla dig lite? Bläddrar du tillbaka någon sida, så är det nog endast du, min vän, som använt en argumentationsteknik som är allt annat än mogen.
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 18, 2006 15:41:20 GMT 1
Seriös fråga: Hur gammal är du calvinsmalvin?? Ni ville ju ha en föryngring eller hur ?
|
|
|
Post by lawless on Nov 18, 2006 17:41:23 GMT 1
Seriös fråga: Hur gammal är du calvinsmalvin?? På vilket sätt är det relevant? En seriös fråga: Har du någonsin varit på någon större match än div.2-hockey med KHK? Endast nyfiken.. Ja det har jag.... Om det nu e relevant...?
|
|
|
Post by calvinsmalvin on Nov 18, 2006 19:01:34 GMT 1
På vilket sätt är det relevant? En seriös fråga: Har du någonsin varit på någon större match än div.2-hockey med KHK? Endast nyfiken.. Ja det har jag.... Om det nu e relevant...? Jag hade kanske prickat in snittåldern i A-truppen, om det är relevant.
|
|
|
Post by Jason on Nov 20, 2006 8:53:52 GMT 1
Efter gårdagen måste jag säga skitbra jobbat i klacken! Så ska det se ut!
Betyg:
;D ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 20, 2006 9:16:18 GMT 1
Ja, det var du som började jämnföra fotbollsklackar med hockeyklackar och jag hände på... Tycker det är onödigt att skämma ut klacken hela tiden, men det förstår inte folk. Bara dom själva är nöjda som individer. Undra varför spelarna uppmanar klacken att heja mer på hemmamatcher??? Hmmm... vad kan det bero på? Du påstår på fullaste allvar att man skämmer ut klacken genom att vissla ut en motståndare? Ja jisses. Folk har olika värderingar. Det är väl därför Växjö Lakers klack är en av de mest utskrattade i det här landet... ---- Ska bli kul och se om KHK går upp och får möta Helsingborg iår. Där lär ni få en annan syn på saker och ting! Utskrattade av vem ? Av Dig ?
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 20, 2006 9:16:44 GMT 1
Efter gårdagen måste jag säga skitbra jobbat i klacken! Så ska det se ut! Betyg: ;D ;D ;D ;D ;D Bra jobbat
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Nov 20, 2006 10:50:14 GMT 1
|
|
|
Post by calvinsmalvin on Nov 20, 2006 16:18:23 GMT 1
Du påstår på fullaste allvar att man skämmer ut klacken genom att vissla ut en motståndare? Ja jisses. Folk har olika värderingar. Det är väl därför Växjö Lakers klack är en av de mest utskrattade i det här landet... ---- Ska bli kul och se om KHK går upp och får möta Helsingborg iår. Där lär ni få en annan syn på saker och ting! Utskrattade av vem ? Av Dig ? Njae, i för sig har de snott varendra ramsa vi skapat här nere, som de gjort sina simpla kopior på. Men jag syftade mer på till större supporterforum, där i princip alla de större klackarna i Sverige, hånar Lakers.
|
|
|
Post by lawless on Nov 20, 2006 19:01:40 GMT 1
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 20, 2006 23:07:27 GMT 1
Absolut. Om man kollar inom fotbollen håller jag Elfsborgs "Gulliganer" betydligt högre än Black Army, Järnkaminerna och Hannarbyklacken för att nämna några. Sen för hulliganerna tycka de är hur töntiga som helst
|
|
|
Post by calvinsmalvin on Nov 21, 2006 0:39:01 GMT 1
Absolut. Om man kollar inom fotbollen håller jag Elfsborgs "Gulliganer" betydligt högre än Black Army, Järnkaminerna och Hannarbyklacken för att nämna några. Sen för hulliganerna tycka de är hur töntiga som helst Haha. Man kan ju undra i vilken jävla värld ni lever i?! Ni har förmodligen tagit till er all fakta, efter vad som skrivs i kvällsblaskorna. Det kan ju inte finnas en enda vettig människa som hellre har 200 guliganer som stöd, än 5000-7000 storlagssupportrar. Tror ni huliganerna är majoriteten på läktarna i sthlm/Gbg/Malmö? Snälla någon. 1500 pers ner till Malmö är väl inget jättemärkvärdigt. Att haussa en speciell match är inte så speciellt unikt, utan ett högt bortagenomsnitt säger ju en hel del mer. Annars borde ju norska Fredrikstad vara världens "bästa" supportrar, då de hade fyllt hela 104 bussar till norska cup-finalen. ;D
|
|