|
Post by vsn on May 6, 2015 12:05:48 GMT 1
Jag är ofta spydig o ironisk. Kanske ofta i frustration över den negativa/gnälliga ton som dominerar här enl mig. Men att Sverker av alla skulle ha svårt för det är stor humor. Självinsikt noll. Ingen som funderat på varför 95% flytt detta forum? Orsaken man oftast får höra "Va fan ska man vara på klagomuren för ?" Men i så fall kan jag också glädja några här med att jag drar mig tillbaka på obestämd tid. Hade en lång timeout här förut och förstår egentligen inte varför jag kom tillbaka. Mycket mer givande att prata hockey IRL o på twitter, FB. Nåja några här är ju kul att prata med därför jag hittade tillbaka kanske. För att vara helt ärlig så skäms jag när KHK-supportrar diskuterar på diverse social media. Många har så lite generellt kunnande om ishockey att det blöder i ögonen efter några minuter. Det kanske är därför de som hyllar besinningslöst flyr forumet? De kanske får brist på mot-argument och verkar mer kunniga när allt går ut på att retweeta och hylla vad KHK har sagt officiellt. Jag känner ett flertal av de som "diskuterar" KHK på FB. De kan inte ett skit om hockey och har knappt sett en enda match innan KHK gick upp i HA, har 0 intresse för sporten när det inte gäller specifikt KHK, och vet t.ex. knappt att det är skillnad mellan offensiva och defensiva tekningar. Vad de säger om våra nyförvärv... ja. Det klarar jag mig utan. Det är där du hittar våra riktiga medgångssupportrar, de kommer garanterat inte följa KHK när hypen försvinner. Jag förstår faktiskt inte varför du föredrar deras åsikter framför t.ex. Callahan som i princip vuxit fast på läktaren.
|
|
|
Post by khkkrille on May 6, 2015 12:42:19 GMT 1
Vsn// gillade ditt svar till mej. Jag tror/anar att vi inte har ekonomi nog till att ta in så många etablerade utan tvingas att chansa. Jag ställer mej frågande till de som kladdar ner forumet med negativ kritik efter varje nyförvärv eller kontraktsförlängning, vad har de egentligen för förhoppningar? Vilka krav är rimliga att ha med tanke på vår ekonomi? Ser man det med de ögonen får man nog mer förståelse för klubbens agerande. Visst kan det gå åt helvete, jag förutsätter att vi får kvala oss kvar varenda placering utöver det tycker jag är nobelprisklass på. SHL är en bra liga utan snack, det är synd att vår ekonomi inte riktigt räcker till för att slåss på lika villkor denna säsongen. Det lastar jag fortfarande MJ för.
|
|
|
Post by chriande on May 6, 2015 13:14:16 GMT 1
Vsn// gillade ditt svar till mej. Jag tror/anar att vi inte har ekonomi nog till att ta in så många etablerade utan tvingas att chansa. Jag ställer mej frågande till de som kladdar ner forumet med negativ kritik efter varje nyförvärv eller kontraktsförlängning, vad har de egentligen för förhoppningar? Vilka krav är rimliga att ha med tanke på vår ekonomi? Ser man det med de ögonen får man nog mer förståelse för klubbens agerande. Visst kan det gå åt helvete, jag förutsätter att vi får kvala oss kvar varenda placering utöver det tycker jag är nobelprisklass på. SHL är en bra liga utan snack, det är synd att vår ekonomi inte riktigt räcker till för att slåss på lika villkor denna säsongen. Det lastar jag fortfarande MJ för. Vi måste lära oss att det finns lika många uppfattningar som det finns människor, samt respektera dessa oavsett vad som skrivs. Visst ska KHK granskas och det bästa forumet är här. MR C har ju haft massor med åsikter om KHK (ofta negativa? ) trots det har KHK gjort en enastående resa. Jag hoppas att fler börjar skriva igen, gräv ner stridsyxan Sverker och Time fortsätt skriva, det höjer tempen på hockeyn i Karlskrona med flera grader.
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 6, 2015 15:51:20 GMT 1
Väl talat! Jag har precis som sverker ibland försvunnit p g a att man har blivit ironiserad och idiotförklarad..och time är som vanligt i högform...ironin och spydigheternas kung här Inte för att vara sån men den titeln innehar nog ändå Sverker :-) Jag kommer fortsätta "va på" qallahan, veteran,vsn och allt va ni heter när jag anser att ni har fel. Vissa delar man syn med andra inte, att sitta tyst när jag tycker nåt är galet kan jag inte,jag är inte den personligheten. Om jag ska klaga på något rent generellt här så känns det som att många av oss (säkert jag med ibland) har svårt att se helheten. Som exempel, om kalle värvas fast kanske inte öst in poäng eller inte spelat på nivån vi befinner oss så betyder inte det att Sundlöv tagit in kalle för aatt jävlas med oss supportrar utan kalle kanske är här för att det är en billig lösning då vi inte har så mycket deg,han kanske är tänkt att lira i en speciell roll som är skräddarsydd för honom, Är kalle ung kanske Sundlöv fått indikation på att han har grym potential. Det behöver som ni ser inte betyda att Sundlöv vill dra sitt namn i smutsen. "va på mig"?? Ja, men det är ju det som är så jävla sjukt! Jag vet knappt vem som skriver vad...för det är VAD som skrivs och inte VEM som skriver det, som är det intressanta! Har sagt det hundra ggr...jag tänker för alltid fokusera på det som inte är bra, för det är ju det som är intressant för utvecklingen. T o m tränaren måste ju fokusera på just det som inte är bra! Det andra sköter sig ju självt! Bra, kanon, super, kalas...vad mer att säga om det som funkar perfekt? Däremot det som inte är bra...det är där analyserna och diskussionerna blir intressanta. Så ser det ut på alla forum...VAD KAN VI GÖRA BÄTTRE?
|
|
|
Post by time on May 6, 2015 15:52:29 GMT 1
Jag är ofta spydig o ironisk. Kanske ofta i frustration över den negativa/gnälliga ton som dominerar här enl mig. Men att Sverker av alla skulle ha svårt för det är stor humor. Självinsikt noll. Ingen som funderat på varför 95% flytt detta forum? Orsaken man oftast får höra "Va fan ska man vara på klagomuren för ?" Men i så fall kan jag också glädja några här med att jag drar mig tillbaka på obestämd tid. Hade en lång timeout här förut och förstår egentligen inte varför jag kom tillbaka. Mycket mer givande att prata hockey IRL o på twitter, FB. Nåja några här är ju kul att prata med därför jag hittade tillbaka kanske. För att vara helt ärlig så skäms jag när KHK-supportrar diskuterar på diverse social media. Många har så lite generellt kunnande om ishockey att det blöder i ögonen efter några minuter. Det kanske är därför de som hyllar besinningslöst flyr forumet? De kanske får brist på mot-argument och verkar mer kunniga när allt går ut på att retweeta och hylla vad KHK har sagt officiellt. Jag känner ett flertal av de som "diskuterar" KHK på FB. De kan inte ett skit om hockey och har knappt sett en enda match innan KHK gick upp i HA, har 0 intresse för sporten när det inte gäller specifikt KHK, och vet t.ex. knappt att det är skillnad mellan offensiva och defensiva tekningar. Vad de säger om våra nyförvärv... ja. Det klarar jag mig utan. Det är där du hittar våra riktiga medgångssupportrar, de kommer garanterat inte följa KHK när hypen försvinner. Jag förstår faktiskt inte varför du föredrar deras åsikter framför t.ex. Callahan som i princip vuxit fast på läktaren. Ett par saker bara. Sen ska ni riktiga supportrar får fortsätta ostörda. Men den sågning av KHKare på twitter o FB som du gör säger ganska mycket om dig o dina tydligen höga tankar om dig själv. Sverker kunde inte sagt det bättre själv appropå inbördes beundran. Själv pratar jag på twitter med supporters som varit med sen 70-talet. Många av dem satt i Wämöhallen på 90-talet när det var 50-60 på läktaren. För övrigt finns det allt från styrelsefolk tränare agenter hockeyspelare ledare etc där. Men det är upp till dig vad du vill kalla dem. Sen när det gäller Sverker. Tja "jag vet något som inte alla vet. Är ni nyfikna?" Kul om någon tycker detta är konstruktivt. Själv kommenterade jag det med att det är många som vet mycket utan att ha Sverkers behov av att berätta det. När det gäller callahan så träffade jag honom för ett par veckor sen. Trodde inte han tog så illa upp av min jargong. Men när jag springer ihop med honom ska jag personligen be honom om ursäkt om han tog illa upp. Men vsn och dina hockeykunniga riktiga supporters i detta forum. Ha en riktig skön sommar. Jag fortsätter prata med de som inget begriper på twitter o FB. En av dem, som har en central roll i KHK's organisation ringde för en stund sedan. Synd att han inget begriper...
|
|
|
Post by vsn on May 6, 2015 16:29:33 GMT 1
För att vara helt ärlig så skäms jag när KHK-supportrar diskuterar på diverse social media. Många har så lite generellt kunnande om ishockey att det blöder i ögonen efter några minuter. Det kanske är därför de som hyllar besinningslöst flyr forumet? De kanske får brist på mot-argument och verkar mer kunniga när allt går ut på att retweeta och hylla vad KHK har sagt officiellt. Jag känner ett flertal av de som "diskuterar" KHK på FB. De kan inte ett skit om hockey och har knappt sett en enda match innan KHK gick upp i HA, har 0 intresse för sporten när det inte gäller specifikt KHK, och vet t.ex. knappt att det är skillnad mellan offensiva och defensiva tekningar. Vad de säger om våra nyförvärv... ja. Det klarar jag mig utan. Det är där du hittar våra riktiga medgångssupportrar, de kommer garanterat inte följa KHK när hypen försvinner. Jag förstår faktiskt inte varför du föredrar deras åsikter framför t.ex. Callahan som i princip vuxit fast på läktaren. Ett par saker bara. Sen ska ni riktiga supportrar får fortsätta ostörda. Men den sågning av KHKare på twitter o FB som du gör säger ganska mycket om dig o dina tydligen höga tankar om dig själv. Sverker kunde inte sagt det bättre själv appropå inbördes beundran. Själv pratar jag på twitter med supporters som varit med sen 70-talet. Många av dem satt i Wämöhallen på 90-talet när det var 50-60 på läktaren. För övrigt finns det allt från styrelsefolk tränare agenter hockeyspelare ledare etc där. Men det är upp till dig vad du vill kalla dem. Sen när det gäller Sverker. Tja "jag vet något som inte alla vet. Är ni nyfikna?" Kul om någon tycker detta är konstruktivt. Själv kommenterade jag det med att det är många som vet mycket utan att ha Sverkers behov av att berätta det. När det gäller callahan så träffade jag honom för ett par veckor sen. Trodde inte han tog så illa upp av min jargong. Men när jag springer ihop med honom ska jag personligen be honom om ursäkt om han tog illa upp. Men vsn och dina hockeykunniga riktiga supporters i detta forum. Ha en riktig skön sommar. Jag fortsätter prata med de som inget begriper på twitter o FB. En av dem, som har en central roll i KHK's organisation ringde för en stund sedan. Synd att han inget begriper... Ja, såklart finns det undantag, och det är ju självklart att folk i KHKs styrelse/organisation också har FB. Det har jag också, men jag diskuterar fortfarande inte KHK där. 100% (okej, kanske 90%) här inne brinner för KHK och skulle nog inte lämna laget i första taget, även om man skriver det. (Det är därför detta är ett passande medium för diskussioner. Hit hittar i princip bara folk som vill diskutera KHK.) Vad är motsvarande % bland de som diskuterar KHK på FB/Twitter? Jag kan nog nämna minst lika många okunniga circle jerks som du kan nämna die hard-fans från 70-talet. Jag har sett otaliga fåniga hashtags och likes, men inte så mycket diskussioner med något reellt värde för mig. Ett kul exempel är ju alla som hyllar nyförvärven, men inte ens kan svara på VARFÖR de tycker det. Det är liksom.. bara "bra". Sen att de inte alls har någon aning om vilken typ av spelare det är, eller vilken roll som är tänkt för honom, det är tydligen inte så viktigt. Att det är ett nyförvärv verkar vara det som är "bra", och jävlar vad det ska like:as och retweetas helt utan reflektion. Men det är klart, eftersom du diskuterar med styrelsefolk, tränare, agenter, hockeyspelare och ledare så borde du ju i princip redan veta allt vi spekulerar om, så då kanske du skulle kunna ta och lägga fram fakta så slipper du läsa negativa kommentarer? Nej just det, det är kanske inte styrelsefolket, tränarna, agenterna, hockeyspelarna och ledarna du diskuterar våra nyförvärv med, eftersom de inte skulle vara särskilt objektiva. Det kanske är slumpmässigt folk + en och annan supporter från 70-talet? Det skulle ju dessutom vara jävligt oprofessionellt av KHKs anställda att skriva något negativt om ett nyförvärv, hur illa de egentligen tycker att det är. Eller hur? Vad har dina telefonsamtal med FB och Twitter att göra egentligen? Angående att ha behov för att berätta saker... Nej du, det är nog dags för dig att att bege dig härifrån till de grönare jaktmarkerna på sociala medier, eftersom du bevisligen tycker att det är ett så mycket bättre forum för diskussion. Ta med dig Medgångssupportern också så blir dagen perfekt!
|
|
|
Post by khkkrille on May 6, 2015 16:48:02 GMT 1
Inte för att vara sån men den titeln innehar nog ändå Sverker :-) Jag kommer fortsätta "va på" qallahan, veteran,vsn och allt va ni heter när jag anser att ni har fel. Vissa delar man syn med andra inte, att sitta tyst när jag tycker nåt är galet kan jag inte,jag är inte den personligheten. Om jag ska klaga på något rent generellt här så känns det som att många av oss (säkert jag med ibland) har svårt att se helheten. Som exempel, om kalle värvas fast kanske inte öst in poäng eller inte spelat på nivån vi befinner oss så betyder inte det att Sundlöv tagit in kalle för aatt jävlas med oss supportrar utan kalle kanske är här för att det är en billig lösning då vi inte har så mycket deg,han kanske är tänkt att lira i en speciell roll som är skräddarsydd för honom, Är kalle ung kanske Sundlöv fått indikation på att han har grym potential. Det behöver som ni ser inte betyda att Sundlöv vill dra sitt namn i smutsen. "va på mig"?? Ja, men det är ju det som är så jävla sjukt! Jag vet knappt vem som skriver vad...för det är VAD som skrivs och inte VEM som skriver det, som är det intressanta! Har sagt det hundra ggr...jag tänker för alltid fokusera på det som inte är bra, för det är ju det som är intressant för utvecklingen. T o m tränaren måste ju fokusera på just det som inte är bra! Det andra sköter sig ju självt! Bra, kanon, super, kalas...vad mer att säga om det som funkar perfekt? Däremot det som inte är bra...det är där analyserna och diskussionerna blir intressanta. Så ser det ut på alla forum...VAD KAN VI GÖRA BÄTTRE? Nope inte vem utan vad som skrivs som spelar roll, dock så är det era inlägg jag minst håller med om här. Allt kan göras bättre men dags att inse att vi är begränsade pga ekonomin.
|
|
|
Post by vsn on May 6, 2015 16:54:55 GMT 1
"va på mig"?? Ja, men det är ju det som är så jävla sjukt! Jag vet knappt vem som skriver vad...för det är VAD som skrivs och inte VEM som skriver det, som är det intressanta! Har sagt det hundra ggr...jag tänker för alltid fokusera på det som inte är bra, för det är ju det som är intressant för utvecklingen. T o m tränaren måste ju fokusera på just det som inte är bra! Det andra sköter sig ju självt! Bra, kanon, super, kalas...vad mer att säga om det som funkar perfekt? Däremot det som inte är bra...det är där analyserna och diskussionerna blir intressanta. Så ser det ut på alla forum...VAD KAN VI GÖRA BÄTTRE? Nope inte vem utan vad som skrivs som spelar roll, dock så är det era inlägg jag minst håller med om här. Allt kan göras bättre men dags att inse att vi är begränsade pga ekonomin. Skulle säga att RLs ord om att de stora pengarna i lönebudgeten inte använts ännu gjorde mig betydligt lugnare. Nu får vi väl bara se om det blir slag i saken eller om det rinner ut i sanden. Frågan är ju då hur många % av lönebudgeten som anses vara "de stora pengarna", men det kan vi ju bara spekulera i. Personligen hade jag jublat över Ryno, som jag velat ha hit i flera år. Kähkönen känns inte lika intressant. Är väl knappast relaterat till den här tråden dock, kanske dags att byta till silly?
|
|
|
Post by time on May 6, 2015 17:33:22 GMT 1
Ett par saker bara. Sen ska ni riktiga supportrar får fortsätta ostörda. Men den sågning av KHKare på twitter o FB som du gör säger ganska mycket om dig o dina tydligen höga tankar om dig själv. Sverker kunde inte sagt det bättre själv appropå inbördes beundran. Själv pratar jag på twitter med supporters som varit med sen 70-talet. Många av dem satt i Wämöhallen på 90-talet när det var 50-60 på läktaren. För övrigt finns det allt från styrelsefolk tränare agenter hockeyspelare ledare etc där. Men det är upp till dig vad du vill kalla dem. Sen när det gäller Sverker. Tja "jag vet något som inte alla vet. Är ni nyfikna?" Kul om någon tycker detta är konstruktivt. Själv kommenterade jag det med att det är många som vet mycket utan att ha Sverkers behov av att berätta det. När det gäller callahan så träffade jag honom för ett par veckor sen. Trodde inte han tog så illa upp av min jargong. Men när jag springer ihop med honom ska jag personligen be honom om ursäkt om han tog illa upp. Men vsn och dina hockeykunniga riktiga supporters i detta forum. Ha en riktig skön sommar. Jag fortsätter prata med de som inget begriper på twitter o FB. En av dem, som har en central roll i KHK's organisation ringde för en stund sedan. Synd att han inget begriper... Ja, såklart finns det undantag, och det är ju självklart att folk i KHKs styrelse/organisation också har FB. Det har jag också, men jag diskuterar fortfarande inte KHK där. 100% (okej, kanske 90%) här inne brinner för KHK och skulle nog inte lämna laget i första taget, även om man skriver det. (Det är därför detta är ett passande medium för diskussioner. Hit hittar i princip bara folk som vill diskutera KHK.) Vad är motsvarande % bland de som diskuterar KHK på FB/Twitter? Jag kan nog nämna minst lika många okunniga circle jerks som du kan nämna die hard-fans från 70-talet. Jag har sett otaliga fåniga hashtags och likes, men inte så mycket diskussioner med något reellt värde för mig. Ett kul exempel är ju alla som hyllar nyförvärven, men inte ens kan svara på VARFÖR de tycker det. Det är liksom.. bara "bra". Sen att de inte alls har någon aning om vilken typ av spelare det är, eller vilken roll som är tänkt för honom, det är tydligen inte så viktigt. Att det är ett nyförvärv verkar vara det som är "bra", och jävlar vad det ska like:as och retweetas helt utan reflektion. Men det är klart, eftersom du diskuterar med styrelsefolk, tränare, agenter, hockeyspelare och ledare så borde du ju i princip redan veta allt vi spekulerar om, så då kanske du skulle kunna ta och lägga fram fakta så slipper du läsa negativa kommentarer? Nej just det, det är kanske inte styrelsefolket, tränarna, agenterna, hockeyspelarna och ledarna du diskuterar våra nyförvärv med, eftersom de inte skulle vara särskilt objektiva. Det kanske är slumpmässigt folk + en och annan supporter från 70-talet? Det skulle ju dessutom vara jävligt oprofessionellt av KHKs anställda att skriva något negativt om ett nyförvärv, hur illa de egentligen tycker att det är. Eller hur? Vad har dina telefonsamtal med FB och Twitter att göra egentligen? Angående att ha behov för att berätta saker... Nej du, det är nog dags för dig att att bege dig härifrån till de grönare jaktmarkerna på sociala medier, eftersom du bevisligen tycker att det är ett så mycket bättre forum för diskussion. Ta med dig Medgångssupportern också så blir dagen perfekt! Om du vill ha inofficiell info så vänd dig till Sverker. Jag pratar inga hemligheter vad gäller spelare med de jag känner i KHK. Enbart hockey i allmänhet. Skönt att veta att du o Sverker finns. Fortsätt beundra er själva och varandra. Japp fortsätter diskutera hockey på twitter i första hand. De få besserwissrar som är där väljer man helt enkelt att inte prata med.
|
|
|
Post by vsn on May 6, 2015 17:44:00 GMT 1
Ja, såklart finns det undantag, och det är ju självklart att folk i KHKs styrelse/organisation också har FB. Det har jag också, men jag diskuterar fortfarande inte KHK där. 100% (okej, kanske 90%) här inne brinner för KHK och skulle nog inte lämna laget i första taget, även om man skriver det. (Det är därför detta är ett passande medium för diskussioner. Hit hittar i princip bara folk som vill diskutera KHK.) Vad är motsvarande % bland de som diskuterar KHK på FB/Twitter? Jag kan nog nämna minst lika många okunniga circle jerks som du kan nämna die hard-fans från 70-talet. Jag har sett otaliga fåniga hashtags och likes, men inte så mycket diskussioner med något reellt värde för mig. Ett kul exempel är ju alla som hyllar nyförvärven, men inte ens kan svara på VARFÖR de tycker det. Det är liksom.. bara "bra". Sen att de inte alls har någon aning om vilken typ av spelare det är, eller vilken roll som är tänkt för honom, det är tydligen inte så viktigt. Att det är ett nyförvärv verkar vara det som är "bra", och jävlar vad det ska like:as och retweetas helt utan reflektion. Men det är klart, eftersom du diskuterar med styrelsefolk, tränare, agenter, hockeyspelare och ledare så borde du ju i princip redan veta allt vi spekulerar om, så då kanske du skulle kunna ta och lägga fram fakta så slipper du läsa negativa kommentarer? Nej just det, det är kanske inte styrelsefolket, tränarna, agenterna, hockeyspelarna och ledarna du diskuterar våra nyförvärv med, eftersom de inte skulle vara särskilt objektiva. Det kanske är slumpmässigt folk + en och annan supporter från 70-talet? Det skulle ju dessutom vara jävligt oprofessionellt av KHKs anställda att skriva något negativt om ett nyförvärv, hur illa de egentligen tycker att det är. Eller hur? Vad har dina telefonsamtal med FB och Twitter att göra egentligen? Angående att ha behov för att berätta saker... Nej du, det är nog dags för dig att att bege dig härifrån till de grönare jaktmarkerna på sociala medier, eftersom du bevisligen tycker att det är ett så mycket bättre forum för diskussion. Ta med dig Medgångssupportern också så blir dagen perfekt! Om du vill ha inofficiell info så vänd dig till Sverker. Jag pratar inga hemligheter vad gäller spelare med de jag känner i KHK. Enbart hockey i allmänhet. Skönt att veta att du o Sverker finns. Fortsätt beundra er själva och varandra. Varför skulle jag vilja ha inofficiell info? Jag vill diskutera saker runt KHK, både positiva och negativa. Positiva saker genererar, som callahan skrev, mindre diskussion än negativa, och då passar väl FB och Twitter utmärkt. Särskilt eftersom du tydligen i princip bara diskuterar med folk som är involverade i KHK och således inte kommer ha några negativa kommentarer om någonting så länge de inte skriver under pseudonym. Det är ganska kul att du tycker att vi är för negativa och samtidigt beundrar oss själva. Ibland förstår jag inte hur du resonerar. Ungefär som att nämna att någon central person i KHK precis ringde dig. Vad hade det med saken att göra egentligen? Att like:a och RTa är inte att diskutera. Det är att gilla och sprida.
|
|
|
Post by Sverker on May 6, 2015 18:20:27 GMT 1
Ja, såklart finns det undantag, och det är ju självklart att folk i KHKs styrelse/organisation också har FB. Det har jag också, men jag diskuterar fortfarande inte KHK där. 100% (okej, kanske 90%) här inne brinner för KHK och skulle nog inte lämna laget i första taget, även om man skriver det. (Det är därför detta är ett passande medium för diskussioner. Hit hittar i princip bara folk som vill diskutera KHK.) Vad är motsvarande % bland de som diskuterar KHK på FB/Twitter? Jag kan nog nämna minst lika många okunniga circle jerks som du kan nämna die hard-fans från 70-talet. Jag har sett otaliga fåniga hashtags och likes, men inte så mycket diskussioner med något reellt värde för mig. Ett kul exempel är ju alla som hyllar nyförvärven, men inte ens kan svara på VARFÖR de tycker det. Det är liksom.. bara "bra". Sen att de inte alls har någon aning om vilken typ av spelare det är, eller vilken roll som är tänkt för honom, det är tydligen inte så viktigt. Att det är ett nyförvärv verkar vara det som är "bra", och jävlar vad det ska like:as och retweetas helt utan reflektion. Men det är klart, eftersom du diskuterar med styrelsefolk, tränare, agenter, hockeyspelare och ledare så borde du ju i princip redan veta allt vi spekulerar om, så då kanske du skulle kunna ta och lägga fram fakta så slipper du läsa negativa kommentarer? Nej just det, det är kanske inte styrelsefolket, tränarna, agenterna, hockeyspelarna och ledarna du diskuterar våra nyförvärv med, eftersom de inte skulle vara särskilt objektiva. Det kanske är slumpmässigt folk + en och annan supporter från 70-talet? Det skulle ju dessutom vara jävligt oprofessionellt av KHKs anställda att skriva något negativt om ett nyförvärv, hur illa de egentligen tycker att det är. Eller hur? Vad har dina telefonsamtal med FB och Twitter att göra egentligen? Angående att ha behov för att berätta saker... Nej du, det är nog dags för dig att att bege dig härifrån till de grönare jaktmarkerna på sociala medier, eftersom du bevisligen tycker att det är ett så mycket bättre forum för diskussion. Ta med dig Medgångssupportern också så blir dagen perfekt! Om du vill ha inofficiell info så vänd dig till Sverker. Jag pratar inga hemligheter vad gäller spelare med de jag känner i KHK. Enbart hockey i allmänhet. Skönt att veta att du o Sverker finns. Fortsätt beundra er själva och varandra. Japp fortsätter diskutera hockey på twitter i första hand. De få besserwissrar som är där väljer man helt enkelt att inte prata med. Har du problem med att jag ibland vet saker du inte vet? Troligtvis! Att jag inte skriver det jag vet ibland har att göra med respekt, kan du förstå det? Jag visste om Pudas, jag vet varför Lihagen inte är kvar och jag vet en sak till. Det är inget jag beundrar mej själv för, det är bara fakta och det retar tydligen framförallt dig och veteranen. Hur ska man kunna ta dej time som hockeykunning som tokhyllade värvning av Hannes H och ser Simon F som en elitserieback? Svårt för mej iaf. Att aldrig ifrågasätta det KHK gör, är du bra på.
|
|
|
Post by time on May 6, 2015 20:03:39 GMT 1
Om du vill ha inofficiell info så vänd dig till Sverker. Jag pratar inga hemligheter vad gäller spelare med de jag känner i KHK. Enbart hockey i allmänhet. Skönt att veta att du o Sverker finns. Fortsätt beundra er själva och varandra. Japp fortsätter diskutera hockey på twitter i första hand. De få besserwissrar som är där väljer man helt enkelt att inte prata med. Har du problem med att jag ibland vet saker du inte vet? Troligtvis! Att jag inte skriver det jag vet ibland har att göra med respekt, kan du förstå det? Jag visste om Pudas, jag vet varför Lihagen inte är kvar och jag vet en sak till. Det är inget jag beundrar mej själv för, det är bara fakta och det retar tydligen framförallt dig och veteranen. Hur ska man kunna ta dej time som hockeykunning som tokhyllade värvning av Hannes H och ser Simon F som en elitserieback? Svårt för mej iaf. Att aldrig ifrågasätta det KHK gör, är du bra på. Har du svårt att läsa innantill Sverker Jag har inga som helst problem att du vet saker Men din retorik på 5-åringsnivå "jag vet nåt. nyfikna?" Om du inte själv inser vad otroligt barnslig du är så är det synd om dig. Ett bekräftelsebehov som saknar motstycke hos någon vuxen jag känner till. För femte gången. Många vet saker utan att skriva om dem. Skillnaden med dig är att du måste berätta att du vet saker. Är det någon här (förutom Sverker själv) som tycker detta är ett normalt beteende hos någon som passerat 12 år?
|
|
|
Post by vsn on May 6, 2015 20:06:32 GMT 1
Har du problem med att jag ibland vet saker du inte vet? Troligtvis! Att jag inte skriver det jag vet ibland har att göra med respekt, kan du förstå det? Jag visste om Pudas, jag vet varför Lihagen inte är kvar och jag vet en sak till. Det är inget jag beundrar mej själv för, det är bara fakta och det retar tydligen framförallt dig och veteranen. Hur ska man kunna ta dej time som hockeykunning som tokhyllade värvning av Hannes H och ser Simon F som en elitserieback? Svårt för mej iaf. Att aldrig ifrågasätta det KHK gör, är du bra på. Har du svårt att läsa innantill Sverker Jag har inga som helst problem att du vet saker Men din retorik på 5-åringsnivå "jag vet nåt. nyfikna?" Om du inte själv inser vad otroligt barnslig du är så är det synd om dig. Ett bekräftelsebehov som saknar motstycke hos någon vuxen jag känner till. För femte gången. Många vet saker utan att skriva om dem. Skillnaden med dig är att du måste berätta att du vet saker. Är det någon här (förutom Sverker själv) som tycker detta är ett normalt beteende hos någon som passerat 12 år? Du måste tydligen berätta att du pratar med folk i telefon, skillnad?
|
|
|
Post by time on May 6, 2015 20:09:52 GMT 1
Har du svårt att läsa innantill Sverker Jag har inga som helst problem att du vet saker Men din retorik på 5-åringsnivå "jag vet nåt. nyfikna?" Om du inte själv inser vad otroligt barnslig du är så är det synd om dig. Ett bekräftelsebehov som saknar motstycke hos någon vuxen jag känner till. För femte gången. Många vet saker utan att skriva om dem. Skillnaden med dig är att du måste berätta att du vet saker. Är det någon här (förutom Sverker själv) som tycker detta är ett normalt beteende hos någon som passerat 12 år? Du måste tydligen berätta att du pratar med folk i telefon, skillnad? Jag berättade det en gång för att ironisera över din sågning av dem som diskuterade hockey på twitter o FB. Personen som ringde gör detta.
|
|
|
Post by Sverker on May 6, 2015 20:14:17 GMT 1
Problemet med time är att han skulle vilja veta och kunna skriva det, men han har inte den infon. Men han känner Calle Höök.
|
|