|
Post by time on May 6, 2015 20:27:27 GMT 1
Problemet med time är att han skulle vilja veta och kunna skriva det, men han har inte den infon. Men han känner Calle Höök. Märks att du inte känner mig. De som känner mig vet att jag funkar precis tvärtom. Jag skulle aldrig få för mig att skriva något inofficiellt i sociala medier. För övrigt känner jag betydligt fler än Calle Höök i KHK. Får jag veta saker i förtroende har jag inte ditt behov av att berätta detta. Jag ser alltid till KHK's bästa. Att jag inte här kritiserar KHK beror på att jag tycker det är mer konstruktivt att ta detta direkt med någon i klubben. Men du gick ju som som sponsor ut o gnällde anonymt i detta forum. Då kontaktade jag Calle Höök och upplyste honom om detta. Så att han kunde prata direkt med dig. Men det roligaste av allt var när du ville få hjälp med att betala din sponsorfaktura (för enkronan) av mig o Pålle. Nu vägrade Calle det utan sa att han skulle lösa detta själv. Men en sak ska du ha kredit för. Du lyckades roa många med att du faktiskt ville ha hjälp av oss med fakturan. Hög nivå?
|
|
|
Post by Sverker on May 6, 2015 20:39:17 GMT 1
Problemet med time är att han skulle vilja veta och kunna skriva det, men han har inte den infon. Men han känner Calle Höök. Märks att du inte känner mig. De som känner mig vet att jag funkar precis tvärtom. Jag skulle aldrig få för mig att skriva något inofficiellt i sociala medier. För övrigt känner jag betydligt fler än Calle Höök i KHK. Får jag veta saker i förtroende har jag inte ditt behov av att berätta detta. Jag ser alltid till KHK's bästa. Att jag inte här kritiserar KHK beror på att jag tycker det är mer konstruktivt att ta detta direkt med någon i klubben. Men du gick ju som som sponsor ut o gnällde anonymt i sociala medier. Då kontaktade jag Calle Höök och upplyste honom om detta. Så att han kunde prata direkt med dig. Men det roligaste av allt var när du ville få hjälp med att betala dins sponsorfaktura av mig o Pålle. Nu vägrade Calle det utan sa att han skulle lösa detta själv. Men en sak ska du ha kredit för. Du lyckades roa många med att du faktiskt ville ha hjälp av oss med fakturan. Hög nivå? Att lura sponsorer tycker du är okej? Kan berätta att Calle och jag också skrattat mycket åt ditt och Pålles initiativ. Du kanske har svårt att slappna av? Du verkar ta allt för allvarligt. Du kan vara lugn, veteran kommer snart och stödjer dej.
|
|
|
Post by time on May 6, 2015 20:47:02 GMT 1
Märks att du inte känner mig. De som känner mig vet att jag funkar precis tvärtom. Jag skulle aldrig få för mig att skriva något inofficiellt i sociala medier. För övrigt känner jag betydligt fler än Calle Höök i KHK. Får jag veta saker i förtroende har jag inte ditt behov av att berätta detta. Jag ser alltid till KHK's bästa. Att jag inte här kritiserar KHK beror på att jag tycker det är mer konstruktivt att ta detta direkt med någon i klubben. Men du gick ju som som sponsor ut o gnällde anonymt i sociala medier. Då kontaktade jag Calle Höök och upplyste honom om detta. Så att han kunde prata direkt med dig. Men det roligaste av allt var när du ville få hjälp med att betala dins sponsorfaktura av mig o Pålle. Nu vägrade Calle det utan sa att han skulle lösa detta själv. Men en sak ska du ha kredit för. Du lyckades roa många med att du faktiskt ville ha hjälp av oss med fakturan. Hög nivå? Att lura sponsorer tycker du är okej? Kan berätta att Calle och jag också skrattat mycket åt ditt och Pålles initiativ. Du kanske har svårt att slappna av? Du verkar ta allt för allvarligt. Du kan vara lugn, veteran kommer snart och stödjer dej. Det är väl bra att ni roades av att jag o pålle erbjöd oss att hjälpa dig. Vi gjorde det för att få tyst på ditt gnäll här i forumet ang detta. Men måste erkänna att vi blev lite förvånade av att du ville ha hjälp från oss. Hade varit ett nöje att hjälpa till. Tyvärr satte Calle stopp för detta. Men du kanske förstod poängen. Bättre att prata direkt med den man är missnöjd med. För övrigt bra att du var med på enkronan då. Hoppas det blir fler gånger. Nej nu ska jag hålla mitt löfte att hålla mig härifrån.
|
|
|
Post by Sverker on May 6, 2015 20:54:30 GMT 1
:)Att lura sponsorer tycker du är okej? Kan berätta att Calle och jag också skrattat mycket åt ditt och Pålles initiativ. Du kanske har svårt att slappna av? Du verkar ta allt för allvarligt. Du kan vara lugn, veteran kommer snart och stödjer dej. Det är väl bra att ni roades av att jag o pålle erbjöd oss att hjälpa dig. Vi gjorde det för att få tyst på ditt gnäll här i forumet ang detta. Men måste erkänna att vi blev lite förvånade av att du ville ha hjälp från oss. Hade varit ett nöje att hjälpa till. Tyvärr satte Calle stopp för detta. Men du kanske förstod poängen. Bättre att prata direkt med den man är missnöjd med. För övrigt bra att du var med på enkronan då. Jag pratade med Elofsson om det dan efter. Att jag skrev om det här innan var för att jag inte hade Elofssons privata nr, nöjd? Tycker du ff att det var rätt av KHK att lura sponsorerna?
|
|
|
Post by time on May 6, 2015 20:58:44 GMT 1
Det är väl bra att ni roades av att jag o pålle erbjöd oss att hjälpa dig. Vi gjorde det för att få tyst på ditt gnäll här i forumet ang detta. Men måste erkänna att vi blev lite förvånade av att du ville ha hjälp från oss. Hade varit ett nöje att hjälpa till. Tyvärr satte Calle stopp för detta. Men du kanske förstod poängen. Bättre att prata direkt med den man är missnöjd med. För övrigt bra att du var med på enkronan då. Jag pratade med Elofsson om det dan efter. Att jag skrev om det här innan var för att jag inte hade Elofssons privata nr, nöjd? Tycker du ff att det var rätt av KHK att lura sponsorerna? Nej det tycker jag inte.
|
|
|
Post by veteran on May 6, 2015 21:06:52 GMT 1
Jag håller inte med någon särskild här inne. En sak jag däremot tycker är att det finns hjälp att få för de som behöver. D.v.s. de som måste hävda sig själva konstant, aldrig kan acceptera ett svar, säger att de ska lämna men fortsätter komma tillbaka och tjafsa gång efter gång o.s.v.
|
|
|
Post by Sverker on May 6, 2015 21:16:19 GMT 1
Jag håller inte med någon särskild här inne. En sak jag däremot tycker är att det finns hjälp att få för de som behöver. D.v.s. de som måste hävda sig själva konstant, aldrig kan acceptera ett svar, säger att de ska lämna men fortsätter komma tillbaka och tjafsa gång efter gång o.s.v.
|
|
|
Post by Sardaukar on May 25, 2015 14:21:10 GMT 1
Är det någon moderator som över huvud taget är aktiv här längre?
|
|
|
Post by wodmatte on May 25, 2015 15:13:01 GMT 1
behöver du hjälp med nånting annars spelar det väl inte så stor roll väl ?
|
|
|
Post by vsn on May 26, 2015 10:35:04 GMT 1
behöver du hjälp med nånting annars spelar det väl inte så stor roll väl ? Bör ha minst 1 aktiv moderator eller administratör på alla typer av internetforum...
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on May 26, 2015 11:27:38 GMT 1
Jag är aktiv, nåja, semiaktiv...
|
|
|
Post by Medgångssupportern on May 26, 2015 18:27:45 GMT 1
Är det någon moderator som över huvud taget är aktiv här längre? De flesta har flytt på grund av vissa personer..
|
|
|
Post by Sardaukar on May 27, 2015 14:35:42 GMT 1
Jag är aktiv, nåja, semiaktiv... Har du blivit befordrad? Det visste jag inte
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on May 27, 2015 15:11:53 GMT 1
Jag är aktiv, nåja, semiaktiv... Har du blivit befordrad? Det visste jag inte Jajemensan!
|
|
|
Post by vsn on May 27, 2015 15:16:59 GMT 1
Är det någon moderator som över huvud taget är aktiv här längre? De flesta har flytt på grund av vissa personer.. För ett forum blir så jävla bra om alla tycker likadant? Eller du kanske föredrar om ingen har någon egen åsikt här inne, det är ju mer din stil.
|
|