|
Post by Medgångssupportern on May 29, 2015 10:03:20 GMT 1
Kopiera andras inlägg?? Om det menas att jag säger vad som skrivs i andras forum, så jag HÄVISAR till vad andra säger...de som har sett spelaren i fråga, något som jag oftast inte gjort. Jag anser att det är en utgångspunkt för tyckandet. EFTER det, så kan man börja tänka på om han passar hos oss...om han nu inte varit bra innan, varför...osv. Om han varit mindre bra, så förutsätter man naturligtvis inte att han plötsligt blir grym här. T ex så TROR jag att chansen är större att en som varit grym förra säsongen, också blir det här, än en som INTE varit det! Ren logik. Sedan brukar jag själv skriva att vi verkar värva samma typ av spelare som vi haft. Aggressiva och snabba. Detta brukar jag säga kan vara positivt, för att de passar in i vårt system. Ett system som dessutom är roligt att titta på. Krille nämner Kähkönen. Honom har jag inte sågat...snarare inte sagt något om, då han borde kunna bli bättre än förra säsongen. Sågas gör ju alla rena chansningar, allra mest alla förlängda kontrakt och ytterligare spelare som inte testat på SHL. Det som känns som rena ryska rouletten. Såna spelare man gärna ska testa några, men inte 10-15 st! Om du tog åt dig så ber jag om ursäkt, inlägget var inte riktat åt dig, utan mer åt de som anser att hänvisa/kopiera vad andra skrivit om en viss spelare, är att ha "en egen åsikt". Jag är också kritisk till att man behåller så många spelare från förra säsongen, men jag tror att de spelare som man behållit har potentialen att bli ännu bättre. Det är ju inga gamla gubbar som ser slutet på karriären precis.
|
|
|
Post by time on Jun 6, 2015 10:37:03 GMT 1
Nu lär det väl inte hända så mycket på hockeyfronten i Karlskrona på ett antal veckor. Så ni får ha en skön sommar!
(möjligtvis lite silly i andra klubbar)
|
|
|
Post by oneandonly on Jul 11, 2015 14:35:51 GMT 1
ANMÄL DIG IGEN – Supporterslaget! Du som har anmält Dig till supporterslaget måste göra en ny anmälan. Nu till en annan mailadress. Se längst ned i inlägget. Arrangörerna beklagar misstaget och hälsar återigen alla välkomna! Läs mer: www.khkaren.se/2015/07/11/anmal-dig-igen-supporterslaget/
|
|
|
Post by time on Oct 22, 2015 9:45:35 GMT 1
Har haft mina duster med Sverker.
Men en sak (bland andra) ska han ha cred för. Han är så lite vindflöjel man kan vara. Svävar inte iväg i medgång och ser inte allt i krigsrubriker i motgång utan försöker stå med båda fötterna på jorden. Men så har han också varit med så länge att han upplevt både med och motgångar. De som anslöt som supporters typ 2005 har ju en annan utgångspunkt. KHK o Lakers är väl unika i Sverige i det svseendet att de bara gått uppåt
|
|
|
Post by Sverker on Oct 22, 2015 16:50:48 GMT 1
Har haft mina duster med Sverker. Men en sak (bland andra) ska han ha cred för. Han är så lite vindflöjel man kan vara. Svävar inte iväg i medgång och ser inte allt i krigsrubriker i motgång utan försöker stå med båda fötterna på jorden. Men så har han också varit med så länge att han upplevt både med och motgångar. De som anslöt som supporters typ 2005 har ju en annan utgångspunkt. KHK o Lakers är väl unika i Sverige i det svseendet att de bara gått uppåt Tack för det! Jag försöker se saker realistiskt, inget annat. Tyvärr ses det inte blint av alla, men det bryr jag mig inte så mycket om.
|
|
|
Post by time on Sept 24, 2016 11:44:29 GMT 1
För min del kan detta forum stängas. Så liten aktivitet här med mera.
|
|
|
Post by Zäta on Sept 24, 2016 22:26:46 GMT 1
För min del kan detta forum stängas. Så liten aktivitet här med mera. Är inget tvång att besöka det. Det går bra att inte besöka det precis när du känner för det. Vad tänker du att vinsten ligger i din kommentar?
|
|
|
Post by time on Sept 25, 2016 16:13:30 GMT 1
För min del kan detta forum stängas. Så liten aktivitet här med mera. Är inget tvång att besöka det. Det går bra att inte besöka det precis när du känner för det. Vad tänker du att vinsten ligger i din kommentar? Vet ej. Bara trist med ett forum där det bara fokuseras på negativa saker om KHK. Känns meningslöst när glädgen vid vinster är noll. Ett depparforum helt enkelt. Men som du säger frivilligt att läsa/skriva här och 95% har ju också lämnat. Kvar blir nästan bara de bittra . Tyvärr
|
|
|
Post by Sverker on Sept 25, 2016 17:21:48 GMT 1
Är inget tvång att besöka det. Det går bra att inte besöka det precis när du känner för det. Vad tänker du att vinsten ligger i din kommentar? Vet ej. Bara trist med ett forum där det bara fokuseras på negativa saker om KHK. Känns meningslöst när glädgen vid vinster är noll. Ett depparforum helt enkelt. Men som du säger frivilligt att läsa/skriva här och 95% har ju också lämnat. Kvar blir nästan bara de bittra . Tyvärr Skriver inte här, för så fort man tycker nåt som inte är positivt med KHK, får man spydiga kommentarer. Däremot läser jag här och tycker de som skriver har åsikter som jag ofta kan hälla med om, inte allt. Har aldrig förstått att man måste se allt klubben gör som positivt? Nöjer mej med att hålla PM kontakt med folk som inte är enögda. Alla positiva är väl på FB eller Twitter? Sen kan man ju undra hur många av de 95 % du menar som varit här kan hockey överhuvudtaget, att det gillar allt KHK gör, har jag däremot förstått. Gäller inte dej . Kul med vinst igår. Tror tyvärr att Leksand tar mindre poäng än vad vi gjorde ifjol. Så jag kan inte se denna match som ngn värdemätare. Tror vi blir 13 i år, Leksand blir sist. Hoppas jag har fel och att vi går till minst Play In, som verkar vara målsättningen. Nu blir det PM igen framöver.
|
|
|
Post by Sverker on Sept 25, 2016 18:03:13 GMT 1
Vill lägga till att jag hellre läser de som har både negativa och positiva åsikte, än de som ser allt positivt!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 26, 2016 8:15:21 GMT 1
mycket mer än poängen VAR verkligen inte positivt, denna gången heller. Och jag sa t o m att jag inte var mindre övertygad om 13:e platsen nu, än jag var innan. Mer positiv kan jag inte vara...och det kallas också REALISM...
|
|
|
Post by time on Sept 26, 2016 21:44:54 GMT 1
Vill lägga till att jag hellre läser de som har både negativa och positiva åsikte, än de som ser allt positivt! som jag då. Om du visste vad mycket negativt det skrivs på twitter av KHK-supporters. Men också positivt. Mer balans än här där nästan allt är negativt.
|
|
|
Post by time on Sept 26, 2016 21:46:07 GMT 1
mycket mer än poängen VAR verkligen inte positivt, denna gången heller. Och jag sa t o m att jag inte var mindre övertygad om 13:e platsen nu, än jag var innan. Mer positiv kan jag inte vara...och det kallas också REALISM... Instämmer helt. Mycket dålig kvalitet på matchen. MEN gläds åt vinsten.
|
|
|
Post by time on Mar 7, 2018 9:31:31 GMT 1
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 7, 2018 11:14:01 GMT 1
|
|