|
Post by khkkrille on Mar 9, 2018 17:27:37 GMT 1
Tråkigt när forummedlemmar mördar forumet själva måste jag säga..ganska unikt för ett lag i de två högsta serierna att inte ha ett forum eller en gästbok vid liv trots att intresset är stort på sociala medier.. kanske manar till eftertanke?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 9, 2018 17:32:08 GMT 1
I synnerhet som vi förr var större än de i serierna över...tyvärr har väl twitter o skit också dödat det
|
|
|
Post by Sverker on Mar 9, 2018 17:57:03 GMT 1
Misstänker att det är mig och MrC du menar. Jag kommer alltid skriva min mening, oavsett om det är pos alt neg för KHK. Förresten är inte alla ryggdunkare på Twitter och FB och egna forum?
|
|
|
Post by Sverker on Mar 9, 2018 18:08:21 GMT 1
Personligen försöker jag skriva om både de bra och dåliga med föreningen, men passar inte det så låter jag bli att skriva här. Då kan ju alla positiva komma tillbaka, inga problem.👍 Då kan ni dunka varandra i ryggen och tycka Molin gjort nåt bra med oss, troligtvis hittar ni nåt bra med ekonomin också.
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 9, 2018 20:44:38 GMT 1
Qallahan/ är det endast ryggdunkar på social media? Du har fått de som du vill Sverkar så vad lipar du om? Fortsätt skriv här men räkna med lite mindre antal svar bara
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 9, 2018 20:48:26 GMT 1
Och ingen kommer tillbaka..det är dött..mördat..vi har hittat andra kanaler där riktiga diskussioner kan ta plats.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 9, 2018 22:48:10 GMT 1
Trist, då forumformen utklassar andra former. Trådsystemet är största anledningen
|
|
|
Post by Sverker on Mar 9, 2018 23:33:03 GMT 1
Qallahan/ är det endast ryggdunkar på social media? Du har fått de som du vill Sverkar så vad lipar du om? Fortsätt skriv här men räkna med lite mindre antal svar bara Du menar fått "det" som du vill? Lipar om?😀 Synd om jag "dödat" forumet, har inte varit min avsikt. Kan informera dig om att Emil inte är erbjuden det du sagt från ngn klubb. Problemet här är att du, time och ngn till inte klarar av att diskutera KHK objektivt. Det är synd.
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 10, 2018 2:23:02 GMT 1
Diskussionen är för mej flyttad till annan plats. Vad du tror eller vet att Emil eller andra spelare är erbjudna intresserar mej således inte. Ha så kul!
|
|
|
Post by time on Mar 10, 2018 15:19:38 GMT 1
Misstänker att det är mig och MrC du menar. Jag kommer alltid skriva min mening, oavsett om det är pos alt neg för KHK. Förresten är inte alla ryggdunkare på Twitter och FB och egna forum? Ryggdunkare på twitter? Det märks att du inte är där. Debatteras betydligt livligare än här. Dock är debatten nästan alltid konstruktiv trots att man ibland tycker väldigt olika. Men visst bränner det till ibland. De som bara är där för att tjabba o inte vill ha vettiga meningsutbyten är det ingen som bryr sig om där. Antar att de tröttnar efter hand.
|
|
rakskott
Björnligan
Forumet måste komma igång!
|
Post by rakskott on Sept 4, 2020 19:20:34 GMT 1
Kom igen! Vi skall tillbaka!
|
|